Veelgestelde vragen

Bestellingen

Mijn bestelde product is niet meer op voorraad

Mocht er, om één of andere reden, een product niet leverbaar zijn, dan zullen wij voor u op zoek gaan naar een alternatief. Wij zullen u per mail of telefoon contacteren om het alternatief voor te stellen. Indien u hiermee akkoord gaat, zullen wij dit zo snel mogelijk leveren.

U heeft uw bestelling ontvangen, maar er ontbreekt iets? Contacteer ons snel en wij zoeken samen met u naar een gepaste oplossing.

Ziekenhuizen, kinesisten en specialisten:

Rust- en verzorgingstehuizen, huisartsen, thuisverpleegkundigen en particulieren

Oogartsen & optiekers:

Wij leveren uw bestelling het hele jaar door, 5 dagen op 7. Alle bestellingen worden onmiddellijk verwerkt door de afdeling Customer Service van Arseus Medical. Dankzij een directe link met het magazijn, kunnen de artikels snel gepickt en aan de transporteur bezorgd worden. Hierdoor kunnen de goederen binnen de 24u geleverd worden. Concreet betekent dit dat bij ontvangst van uw bestelling voor 13 uur, u uw levering de volgende werkdag mag verwachten (indien wij het product op voorraad hebben). De leveringen gebeuren op de plaats die vermeld wordt op de desbetreffende bestelling. Wij leveren dagelijks over het volledige Belgische & Luxemburgse grondgebied.
Voor bestellingen boven de € 100,00 exclusief BTW worden geen verzendkosten aangerekend. Is uw besteld bedrag lager, dan betaalt u € 12,50 exclusief BTW. Er is geen minimale bestelhoeveelheid, maar wij hopen dat u zoveel mogelijk probeert om uw bestellingen te groeperen zodat we op die manier samen de ecologische voetafdruk kunnen verkleinen.

U kan via tal van wegen uw bestelling plaatsen. Ontdek hieronder al onze mogelijkheden.

U kan er tal van producten online ontdekken, bestellen en betalen, dit 7/7 en 24/24. U vindt niet wat u zoekt? Jammer genoeg kunnen wij niet al onze producten online plaatsen aangezien wij ook veel producten personaliseren en ons gamma zeer uitgebreid is. Contacteer dan zeker onze customer service, zij zoeken samen met u het geschikte product!

  • Via fax

U kan via fax bestellen op het nummer 0800 76 989.

  • Via uw vertegenwoordiger

Uw vertegenwoordiger staat u graag bij met advies en zoekt samen met u het geschikte product voor uw instelling of praktijk. Uiteraard kan hij of zij ook uw bestelling noteren. U wenst graag een afspraak, maar weet niet wie uw vertegenwoordiger is? Contacteer dan onze klantendienst en zij zorgen ervoor dat u snel gecontacteerd wordt door de juiste persoon.

Elke levering wordt vergezeld van een leveringsnota, waarop o.a. volgende zaken vermeld staan:

  • Nummer & datum leveringsnota
  • Leveringsadres
  • Uw referentie van de bestelling
  • Onze interne referentie van de bestelling
  • Artikelnummer + omschrijving + aantal stuks
  • Lotnummer & THT (indien van toepassing)
  • Eventuele artikels die nog na geleverd zullen worden

Bij levering zal u door de transporteur gevraagd worden om af te tekenen voor goede ontvangst van de zending. Deze leveringsnota dient dan ook ter controle van de juistheid van de levering.