Bestellingen
Hoe plaats ik een bestelling?
U kan via tal van wegen uw bestelling plaatsen. Ontdek hieronder al onze mogelijkheden.
- Via onze website www.arseus-medical.be
U kan er tal van producten online ontdekken, bestellen en betalen, dit 7/7 en 24/24. U vindt niet wat u zoekt? Jammer genoeg kunnen wij niet al onze producten online plaatsen aangezien wij ook veel producten personaliseren en ons gamma zeer uitgebreid is. Contacteer dan zeker onze customer service, zij zoeken samen met u het geschikte product!
- Via fax
U kan via fax bestellen op het nummer 0800 76 989.
- Via uw vertegenwoordiger
Uw vertegenwoordiger staat u graag bij met advies en zoekt samen met u het geschikte product voor uw instelling of praktijk. Uiteraard kan hij of zij ook uw bestelling noteren. U wenst graag een afspraak, maar weet niet wie uw vertegenwoordiger is? Contacteer dan onze klantendienst en zij zorgen ervoor dat u snel gecontacteerd wordt door de juiste persoon.
Ik heb een dringende bestelling
Indien u een dringende bestelling heeft, neem dan contact op met onze Customer Service. Zij zullen samen met u bekijken wat de mogelijkheden zijn om uw bestelling sneller te leveren.
Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?
Mijn bestelde product is niet meer op voorraad
Er ontbreekt een product aan mijn bestelling
U heeft uw bestelling ontvangen, maar er ontbreekt iets? Contacteer ons snel en wij zoeken samen met u naar een gepaste oplossing.
Ziekenhuizen, kinesisten en specialisten:
- Per mail: info.hospital@arseus-medical.be
- Per telefoon: 0800 76 769
Rust- en verzorgingstehuizen, huisartsen, thuisverpleegkundigen en particulieren
- Per mail: info.care@arseus-medical.be
- Per telefoon: 0800 76 988
Oogartsen & optiekers:
- Per mail: info@vho.be
- Per telefoon: 0800 76 773
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen boven de € 200,00 exclusief BTW worden geen verzendkosten aangerekend. Is uw besteld bedrag lager, dan betaalt u € 15,00 exclusief BTW. Er is geen minimale bestelhoeveelheid, maar wij hopen dat u zoveel mogelijk probeert om uw bestellingen te groeperen zodat we op die manier samen de ecologische voetafdruk kunnen verkleinen.
Welke documenten ontvang ik bij de levering?
Elke levering wordt vergezeld van een leveringsnota, waarop o.a. volgende zaken vermeld staan:
- Nummer & datum leveringsnota
- Leveringsadres
- Uw referentie van de bestelling
- Onze interne referentie van de bestelling
- Artikelnummer + omschrijving + aantal stuks
- Lotnummer & THT (indien van toepassing)
- Eventuele artikels die nog na geleverd zullen worden
Bij levering zal u door de transporteur gevraagd worden om af te tekenen voor goede ontvangst van de zending. Deze leveringsnota dient dan ook ter controle van de juistheid van de levering.