Veelgestelde vragen

Retourneren & omruilen

Voldoet het product niet aan uw verwachtingen, is het foutief geleverd of beschadigd en wenst u het terug te sturen of om te ruilen. Dat kan indien:

  • De aanvraag voor terugzending of omruiling binnen maximum 30 kalenderdagen na levering gebeurt
  • Het artikel in de originele, ongeschonden en gesloten verpakking zit
  • De originele factuur meegestuurd wordt met de aanvraag
  • Het artikel met vervaldatum nog minimum 6 maanden houdbaar is
  • Het artikel zich nog steeds in ons huidig gamma bevindt

Als uw retour of omruiling voldoet aan alle voorwaarden kan u een aanvraag indienen bij een van onderstaande contactgegevens. Vermeld zeker en vast het aantal producten en colli’s dat u wenst terug te sturen en de reden van terugzending.

Zodra uw terugzending is goedgekeurd, ontvangt u een retourbon samen met het retouradres.

  • Bevestig de retourbon duidelijk op de buitenzijde van de doos, voor een vlotte verwerking in ons magazijn en een snelle terugbetaling van uw goederen. 
  • Afhankelijk van de reden van terugzending, zal dit al dan niet op eigen kosten dienen te gebeuren. Dit wordt samen met de aanvraag bekeken en u duidelijk meegedeeld door één van onze customer service medewerkers.
Afhankelijk van de reden van terugzending, zal dit al dan niet op eigen kosten dienen te gebeuren. Dit wordt samen met de aanvraag bekeken en wordt u duidelijk meegedeeld door één van onze customer service medewerkers.