Veelgestelde vragen

Technische support

Werkt uw product niet of is het beschadigd, ons serviceteam helpt u zo snel mogelijk verder bij het optreden van defecten, afhankelijk van de aard en hoogdringendheid van het defect. U kan hen bereiken van maandag - donderdag van 8.00 - 16.30 en op vrijdag van 8.00 - 15.30.

Wenst u een herstelling aan te vragen? Neem dan contact op met onze technische dienst. Ons team helpt u zo snel mogelijk verder bij het optreden van defecten, afhankelijk van de aard en hoogdringendheid van het defect.

Bereikbaar van maandag - donderdag van 8.00 - 16.30 en vrijdag van 8.00 - 15.30.

Voor het realiseren van al uw projecten staat er een volledig team van getrainde techniekers voor u klaar. Door de jarenlange ervaring beschikken ze over een hoge vakkennis in het installeren van producten bij u als klant. Tijdens elke fase van uw project staan wij voor u klaar: voorstudie, uitwerken van een installatieproject, afwerking en nazorg.

Arseus Medical helpt u de werking van uw toestellen en installaties optimaal te houden. Wij bieden hiervoor 3 service contracten aan, op maat van uw specifieke vereisten:

  • CHECK-UP: Een functionele test, verificatie, inclusief werkuren en verplaatsingskosten, exclusief onderhoudskit en preventief onderhoud.
  • PREVENT: Een preventief onderhoud met de bedoeling om de levensduur van de toestellen te verlengen. Bovendien ontvangt u 10% korting op wisselstukken die niet binnen de onderhoudskit vallen.
  • SUPERIOR: = PREVENT inclusief werkuren, verplaatsingskosten en wisselstukken bij defecten buiten het onderhoud.