Technische support
Mijn product werkt niet goed of is beschadigd, wat nu?
Werkt uw product niet of is het beschadigd, ons serviceteam helpt u zo snel mogelijk verder bij het optreden van defecten, afhankelijk van de aard en hoogdringendheid van het defect. U kan hen bereiken van maandag - donderdag van 8.00 - 16.30 en op vrijdag van 8.00 - 15.30.
- E-mail: info.tech@arseus-medical.be
- Telefoon: 0800 76 998 (Voor oproepen vanuit het buitenland: +32 (3) 830 73 59)
Hoe vraag ik een herstelling aan?
Wenst u een herstelling aan te vragen? Neem dan contact op met onze technische dienst. Ons team helpt u zo snel mogelijk verder bij het optreden van defecten, afhankelijk van de aard en hoogdringendheid van het defect.
Bereikbaar van maandag - donderdag van 8.00 - 16.30 en vrijdag van 8.00 - 15.30.
- Via mail: info.tech@arseus-medical.be
- Via telefoon: 0800 76 998 (Voor oproepen vanuit het buitenland: +32 (3) 830 73 59)
Kan mijn product ook thuis hersteld worden?
Wij bieden ook “inservicing” aan. Onze specialisten beschikken over kennis en apparatuur om “in house” bij u over te gaan tot de meest courante herstellingen.
Komen jullie mijn product installeren?
Voor het realiseren van al uw projecten staat er een volledig team van getrainde techniekers voor u klaar. Door de jarenlange ervaring beschikken ze over een hoge vakkennis in het installeren van producten bij u als klant. Tijdens elke fase van uw project staan wij voor u klaar: voorstudie, uitwerken van een installatieproject, afwerking en nazorg.
Welke service contracten bieden jullie aan?
Arseus Medical helpt u de werking van uw toestellen en installaties optimaal te houden. Wij bieden hiervoor 3 service contracten aan, op maat van uw specifieke vereisten:
- CHECK-UP: Een functionele test, verificatie, inclusief werkuren en verplaatsingskosten, exclusief onderhoudskit en preventief onderhoud.
- PREVENT: Een preventief onderhoud met de bedoeling om de levensduur van de toestellen te verlengen. Bovendien ontvangt u 10% korting op wisselstukken die niet binnen de onderhoudskit vallen.
- SUPERIOR: = PREVENT inclusief werkuren, verplaatsingskosten en wisselstukken bij defecten buiten het onderhoud.